کد فراگیر
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام کد فراگیر
  • پیگیری
Menu
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام کد فراگیر
  • پیگیری
ثبت نام کد فراگیر
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام کد فراگیر
  • پیگیری
Menu
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام کد فراگیر
  • پیگیری
faragiricon
ثبت نام کد فراگیر

ارسال پیام به پشتیبانی

راهنمای استفاده از ارسال درخواست به پشتیبانی:
لطفا از ارسال " درخواست تکراری " خودداری نمایید.
"نام و نام خانوادگی " وارد شده باید با شماره رهگیری هم خوانی داشته باشد.
فقط " کد های رهگیری " که در این سامانه صادر شده اند مورد بررسی قرار می گیرد.
"شماره همراه " خود را بصورت کاراکترهای انگلیسی تایپ نمایید.
" شماره کارت بانکی " که با آن پرداخت را در سامانه انجام داده اید را وارد نمایید.
برای تغییر شماره تلفن "شماره موبایل جدید " نباید با شماره موبایل قبلی یکی باشد.
موضوع و نوع درخواست خود را انتخاب نمایید
در صورتی که کد رهگیری برایتان ارسال شده است در این کادر وارد نمایید.
توجه نمایید فقط کد های که در این سامانه صادر شده اند ، بررسی می گردند.
شماره کارت بانکی که در سامانه با آن پرداخت را انجام داده اید ، را وارد کنید.
لطفا شماره موبایلی که در زمان ثبت نام وارد نموده اید را در این فیلد بنویسید.
لطفا شماره موبایلی که در زمان ثبت نام وارد نموده اید را در این فیلد بنویسید.
شماره موبایل جدید خود را وارد نمایید.
لطفا بصورت دقیق مغایرت به وجود آمده در اطلاعات و یا ثبت نام خود را توضیح دهید.
لطفا متن پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت خود را در این کادر وارد نمایید.

تمامی حقوق محفوظ می باشد